- Kunskapdatabas
- Onboarding Ebbot
- Projektstart
-
TOPdesk Support
-
Onboarding TOPdesk
- Projektstart
- Funktionella inställningar + AD-import + SSO
- Ärendehantering (Incident Management)
- Tillgångshantering (Asset Management)
- Kunskapshantering (Knowledge Management)
- Självbetjäningsportal + tjänstekatalog (Self service portal and service catalog)
- Förändringshantering (Change Management)
- SLM och kontraktshantering (Contract Management and SLM)
- Drifthantering (Operations Management)
- Problemhantering (Problem Management)
- Bokningshantering (Reservation Management)
- Urval och rapporter (Selections och reports)
-
Onboarding Ebbot
-
Access
-
Knowledge
-
Integration
-
Asset
-
Email
-
Login
-
Reporting
-
Other
-
Forms
-
SLA
-
Incident
-
Change
-
Automation
Guide till förberedelsematerial (Del 1)
Ladda ned hela material här
Syfte med guiden
Syftet med guiden är att skapa förtydligande mellan kundens förväntande resultat och leverans av IT Software. Genom att följa guiden kan förberedelsematerialet fyllas i på ett sådant sätt att implementeringen underlättas och effektiviseras.
Inför Intake förväntas det att kund ritat upp scenarioträdet, samt fyllt i det bifogade Excel-arket som IT Software skickat. Under Intake kommer IT Software tillsammans med kund gå igenom det som kund ritat upp samt fyllt i.
Hur förberedelsematerialet är tänkt att fyllas i
Uppritat scenarioträd och Excel-arket används tillsammans för att skapa en holistisk vy över vad som ska åstadkommas. Det är därför av stor vikt att båda dessa fylls i av kund innan Intake. ”Hur man skriver som en bot”-avsnittet kan användas för att förtydliga sina botsvar och bör således läsas igenom av kund, innan kund ritar upp scenarioträd och fyller i Excel-arket.